דילוג לתוכן הראשי

מחליפים דלתות פנים לבית? למשרד? קבלו כמה טיפים!


משפצים את הבית? עוברים לדירה חדשה? אחת מההחלטות המרכזיות הקשורות לשיפוץ ו\או עיצוב הבית מחדש נוגעת לבחירת דלתות פנים. מדובר בהחלטה שאיננה דבר של מה בכך, מאחר ובבית ממוצע ישנן בין 5-9 דלתות, כשהעלויות ההתחלתיות נעות בסביבות כ- 1200 שקלים עבור דלת איכותית, כך שבסיכום הכללי כרוך הדבר בהוצאה לא מבוטלת. 

לפיכך מומלץ להסתייע באנשי מקצוע ולשקול מראש את כל הפרמטרים על מנת להבטיח רכישה מושכלת והנאה לאורך זמן מהמוצר. המומחים מבית חברת דלתות אלון מסבירים שההיצע בשוק הוא הנו עצום, וניתן למצוא דלתות פנים בטווח רחב של מחירים, חומרים, תכונות ועיצובים שונים, החל דלתות הכנף הרגילות או אלו שמתאפיינות בצירים נסתרים, דרך דלתות ההזזה המהוות פתרון מושלם לחללים קטנים וכלה בדלתות עמידות בפני מים.
דלתות פנים מעוצבות במבחר דגמים


מחפשים דלתות לחללים קטנים? דלתות ההזזה הם הפתרון המושלם!

במידה ומדובר בסכום תקציבי מוגבל, דלתות עבור חדרי ארונות וחדרי שירות או שיפוץ לצורכי שדרוג והשכרת\מכירת הנכס, אזי ניתן להסתפק בדלתות פנים סטנדרטיות עם מילוי כוורת קרטון. דלתות אלו הן הנפוצות ביותר כיום בשוק ומורכבות משני לוחות מצופים שביניהם חוצצת שכבת בידוד העשויה מחומרים שונים. 

לחדרים קטנים כמו חדרי רחצה אישיים וחדרי ארונות בסוויטות הורים כדאי לבחור דלתות הזזה החסכוניות בשטח היות והן נכנסות אל תוך חלל שבקיר, שניתן לצמצם את עוביו עד לכדי 10 סנטימטרים. 

דלתות ההזזה מהדור החדש שקטות, מעוצבות להפליא ונוחות לתפעול, זאת להבדיל משנים עברו. כמו כן, בחדרים ה"רטובים" כגון אמבטיה ושירותים, מומלץ להתקין דלתות עמידות במים שהחלק התחתון שלהן עשוי מחומר פולימרי ייחודי ומצופה בקנט או בלכה שעמידים בפני מים.


משפחה עם ילדים קטנים? העדיפו דלת שכיוון הפתיחה שלה הוא כלפי חוץ!

מבית "דלתות אלון" מדגישים שכדאי לשקול ולהתקין דלתות פנים עמידות במים בכל רחבי הבית במקרים שבהם נוהגים לשטוף את הרצפות בכמות נדיבה של מים, מאחר ובמגע עם מים, נוטה העץ לספוח אותם, להתנפח ולהתעוות, מה שמוביל במרוצת הזמן להתקלפות הציפוי ולהיווצרותם של עובש ופטריות. 

בחדרי שירותים וחללים קטנים במיוחד, רצוי להעדיף דלת שכיוון הפתיחה שלה הוא כלפי חוץ, ובפרט כשמדובר במשפחות עם ילדים קטנים, אנשים מבוגרים או אנשים בעלי נכות וצרכים מיוחדים, על מנת להבטיח שלא תיחסם הגישה לעזרה במקרה של נפילה. 

יש לדעת שהמפתחים הסטנדרטיים לדלתות הם ברוחב שנע בטווח של 70-90 סנטימטרים, ומוסיפים שבמקרים שבהם מדובר באנשים קשישים או שמי מבני הבית עם צרכים מיוחדים, אזי כדאי לדאוג שהמפתחים יהיו רחבים דיים, זאת במטרה נגישות גבוהה לכיסאות גלגלים והליכונים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שכדאי לכם לדעת על דלתות מעוצבות

מעוניינים לרכוש דלתות מעוצבות? מאז ועד היום ידע עיצוב פנים הבית מגמות ושינויים רבים. בשנים האחרונות אנו נהנים ממבחר רחב של סגנונות לבחירה, החל מהסגנון הכפרי החמים ועד לסגנון ההייטקי והמינימליסטי, כמו גם מהיתרונות הפנטסטיים שבמגוון חומרי הגלם השונים שבהם עושים כיום שימוש, מה שתורם הן לעיצוב ולאיכות, אבל בעיקר למחירים השפויים בשוק.  גם בענף דלתות הפנים נרשמה מהפכה של ממש לאורך השנים בהיבט העיצובי, וניתן למצוא כיום מלאי בלתי נדלה של דלתות מעוצבות מרהיבות ביופיין, המשתלבות בדרך הרמונית עם כלל חללי הבית. אנשי המקצוע מבית חברת דלתות אלון מעניקים מספר דגשים שנועדו לסייע לכם בשילובן המושלם ברחבי הבית. המטרה: יצירת רצף הרמוני ואסתטיקה ויזואלית האם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי או בסגנון מודרני מינימליסטי? האם עשיתם שימוש בעץ מלא או שהעדפתם להשתמש בחומרים אחרים  כמו זכוכית, מתכת ונירוסטה? המומחים של חברת דלתות אלון מציינים שניתן, למעשה, להתאים כיום כל קונספט עיצובי התואם את הקו העיצובי הכללי של החלל, זאת במטרה ליצור איזון הרמוני ואסתטיקה ויזואלית.  באופן זה ניתן לבחור דלתות פנים בעיצוב הייט

דלתות פנים מעוצבות – כיצד בוחרים?

עיצוב חלל הבית נשען על מגוון הרהיטים השונים, צבע הקירות, חלוקת המקום הפיזי וכמובן, הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול. בעבר, נושא עיצוב הדלתות אינו היה משמעותי ויכולנו להבחין שבדרך כלל אין חשיבות לדלתות השונות בבית, מלבד דלת הכניסה. כיום, הזמנים המודרניים מאפשרים רכישה של דלתות פנים מעוצבות וססגוניות אשר עשויות מחומרים שונים כגון מתכת, עץ, זכוכית ואף שילוב של מספר חומרים יחד. ההבדל המהותי הוא שכיום אנשים מעוניינים לקבל תפוקה רבה יותר מהדלת מבחינה עיצובית מפני שצבעה, גודלה ואיכות החומר משפיעים באופן ישיר על אופיו של הבית. חברת "אלון דלתות" הינה רשת ארצית עם פריסת סניפים בחולון, פתח תקווה, מודיעין ועוד מספר ערים מרכזיות בכל חלקי הארץ. תוכלו להיכנס לקטלוג באתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מדלתות פנים יוקרתיות, דלתות פנים זולות ומגוון עיצובים שמותאמים לכל חלל. הנה מספר טיפים לפני רכישה: 1. הסגנון העיצובי – לפני שאתם בוחרים את הפריטים הדרושים, כדאי להבין מהו אופיו של הבית מבחינה עיצובית. ישנם חומרים שמתאימים יותר לסגנון מודרני בעוד חומרים אחרים יוכלו להתאים לסגנון קלאסי מסו